Jeanette Hallundbæk

Kort om Jeanette Hallundbæk

Jeanette Hallundbæk er indehaver af Hallundbæk Consult ApS og har 20 års erfaringer fra stillinger som HR-chef, HR-partner, karrierecoach og projektleder  i  Ældre Sagen, ATP, DJØF, SKAT og AMU. Hun er uddannet mag. art. i antropologi fra Århus Universitet, har en master i organisationspsykologi (MPO) fra RUC samt en række HA-, HD- og diplomfag inden for HR, organisationsudvikling og strategisk ledelse.

Jeanette er strategisk rådgiver, forandringsagent og HR-partner. Hendes spidskompetence er facilitering af processer, der udvikler mennesker og organisationer og som skaber handlekraft og forankring.

Jeanette har en stor professionel erfaring med

  • organisationsudvikling og kulturpåvirkning
    herunder organisationsdesign, organisationsreview, værdiimplementering og videndeling
  • ledelse og implementering af forandringsprocesser
    inkl. organisationsændring og virksomhedsoverdragelse af opgaver og medarbejdere
  • ledelsesudvikling og  -sparring
    på såvel individ som gruppeniveau fx i forhold til  forandringsprocesser, leadership, teamudvikling, performance og ledelseskommunikation
  • medarbejderudvikling
    design og gennemførsel af  uddannelser, mentorordning, introduktions­forløb og talentudviklingsprogram
  • arbejdsmiljø og  APV
    har som HR-chef arbejdet intensiv med arbejdsmiljø og etablering at en attraktiv arbejdsplads – resultatet var at medarbejdertilfredsheden blev øget med 18 procentpoint på 2 år og at Ældre Sagen blev nummer 25 på listen over Danmarks bedste arbejdspladser

  • HR-strategi, politikker, -værktøjer og -processer
    har bl.a. udviklet HR-strategi, udarbejdet HR-politik og personalehåndbog, udviklet og implementeret forskellige samtalekoncepter bl.a. til MUS/udviklingssamtaler og trivselssamtale, udvikling af koncepter, drejebøger og “spil” til fx implementering af værdier og optimering af møder
  • rekruttering
    herunder udarbejdelse af profil, gennemførsel af samtaler, brug af  test, forhandling af kontrakt mv.
  • personalesager
    herunder vanskelige samtaler fx i forbindelse med sygefravær, advarsler og fyringer
  • testværktøjer
    til rekruttering og udvikling (Swift, Wave, MBTI, Neopir og Hogan)
  • proceskonsulentopgaver, facilitering, undervisning og coaching og strategisk sparring
  • har strategisk og operationel ledelseserfaring.

 DialogKortene 
Internt Samarbejde som gave

Dialogkortene gør det nemt og trygt for dig at facilitere en dialog om, hvordan I kan styrke jeres interne samarbejde.

Samtidig tilmelder du dig mit nyhedsbrev INSPIRATOR, hvor du får inspiration og redskaber til at arbejde med HR, organisationsudvikling og social kapital.

Tilmeld dig nyhedsbrevet her

Når du tilmelder dig nyhedsbrevet accepterer du samtidig vores persondatapolitik