[Webinar]

Sådan booster du dine medarbejderes mentale sundhed

Få 3 vigtige greb til at styrke dine medarbejderes trivsel og motivation.

Lær af erfaringerne fra corona-nedlukningen, sæt ord på følelserne og sæt turbo på at genskabe arbejdsglæden.

Et år med corona har udfordret de fleste af dine medarbejderes mentale sundhed. Undersøgelser viser nemlig, at mange danskers mentale sundhed er reduceret markant de seneste år – at mange mistrives, er ensomme, pressede, savner nærvær og samarbejde med kollegaerne.

Det kræver en stor indsats af dig som leder at vende medarbejdernes mistrivsel, manglende motivation og stress til en høj grad af mental sundhed. Og det haster! Dårlig mental sundhed og trivsel giver nemlig dårlig performance, højt sygefravær og personaleflugt.

Det kan virke som en stor mundfuld at skulle booste medarbejdernes mentale sundhed, især fordi det i høj grad handler om at tage hånd om medarbejdernes følelser. Men det behøver ikke være svært.

Jeg har derfor lavet dette webinar til dig, som er leder. Dig, der ved at det er vigtigt, at I hurtigt får genetableret trivslen og den mentale sundhed i afdelingen. Dig, der gerne vil have en plan, der skaber trivsel. Dig, der gerne vil have ny inspiration og nye redskaber i værktøjskassen.

På webinaret får du inspiration og metoder til

  • hvordan du har en dialog med dine medarbejderne om deres mentale sundhed, trivsel og følelser
  • hvordan du arbejder med trivslen i dit team
  • hvordan du booster din egen mentale sundhed

Skyd genvej og deltag i webinar

Interesseret i ny viden og nemme metoder til mental sundhed? Så tilmeld dig mit webinar d. 18. maj kl. 15.00-16.00. Det koster kun din e-mail at deltage.

Bemærk, at du ved tilmeldingen også tilmelder dig mit nyhedsbrev, hvor jeg giver inspiration og redskaber til dit ledelsesarbejde. Du kan til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet.

Hvis du dukker op live, får du en ekstra bonus til din redskabskasse og rig lejlighed til at få svar på dine spørgsmål om, hvordan du gør.

Lidt om din vært

Mit navn er Jeanette Hallundbæk, og jeg er ledermentor og organisationskonsulent i Hallundbæk Consult ApS. Jeg hjælper ledere med at skabe forandringer, der giver bedre resultater, samarbejde og trivsel.

Med i rygsækken har jeg en mag. art i antropologi, en master i organisationspsykologi og 25 års hands-on erfaring som leder og konsulent hvor ledelsesudvikling, trivsel, forandringsprocesser og kultur har været omdrejningspunktet.

Min tilgang er meget redskabs- og praksisorienteret, og jeg ser det altid som min fornemste opgave at give dig redskaber som gør det lidt nemmere at være leder.

 DialogKortene 
Internt Samarbejde som gave

Dialogkortene gør det nemt og trygt for dig at facilitere en dialog om, hvordan I kan styrke jeres interne samarbejde.

Samtidig tilmelder du dig mit nyhedsbrev INSPIRATOR, hvor du får inspiration og redskaber til at arbejde med HR, organisationsudvikling og social kapital.

Tilmeld dig nyhedsbrevet her

Når du tilmelder dig nyhedsbrevet accepterer du samtidig vores persondatapolitik